Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in _menu_load_objects() (line 579 of /var/www/vhosts/senszo.nl/httpdocs/includes/menu.inc).

Klacht

Klachtenregeling

Senszo werkt volgens de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg. (Wkkgz).

Jacobijn, Marielle of Marjolein zijn het eerste aanspreekpunt om zaken over de directe zorg mee af te stemmen. Een van de drie is altijd bereikbaar tijdens de werktijden van Senszo. Persoonlijk, telefonisch of via de mail. Ontevredenheid lossen we graag zo snel mogelijk samen met u op.

Lukt het niet om er samen uit te komen dan kunnen ouders en/of cliënten contact opnemen met Klachtenportaal Zorg voor de klachten- en geschillenregeling op de volgende website:

       www.klachtenportaalzorg.nl/klacht-indienen

Klachtenportaalzorg werkt volledig onafhankelijk en zal binnen 6 weken met hoor en wederhoor een bindende uitspraak doen over de klacht. Hier zijn voor ouder of cliënten geen kosten aan verbonden.

Vertrouwenspersoon

Bij ontevredenheid over de zorgaanbieder kunt u terecht bij de vertrouwenspersoon van de NBEC, dit is mv. W. van Schendel. Indien de cliënt minderjarig is kunt u contact opnemen met het AKJ (Advies- en Klachtenbureau Jeugdzorg).